as usuall

så somnade jag igår innan röstnigen, typiskt mig. Men varje lördagsmorgon går jag in på tv4.se och kollar vem som åkte ut, eller i detta fallet vem som vann. Amanda fondell vann, bra! Hon var verkligen duktig och sjöng liksom på sitt eget sätt så hon var tuff!
Idag är det lördag, vet inte riktigt vad jag hittar på. Ska iallafall strax gå ut med ubbe på en långpromenad. Det snöar ute, jippi! Ubbe älskar det, jag älskar det! Så nu är vi båda på bra humör, haha!
Har inte så mycket mer att skriva, eller jo juste. Tilde tappade sin tand igårkväll innan hom somnade, gud så glad hon blev och jag fick lägga den i en mugg och nu när hon vaknade hade tandfeén lagt i en tjugolapp. WOW, rååhäftigt eller vad säger ni? När jag tappar en tand ska jag fan också göra så! fast tror inte jag kommer tappa några fler, om inte en olyckshändelse inträffar då, men så ska man ju inte tänka! :)
menmen, vi hörs! =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0