19:e

sådär, snö. är jag nöjd nu? njaa, lite mer hade inte skadat, och hoppas hoppas hoppas att det snöar på julafton. Då kommer mormor förresten, och så har vi bokat tomten! har ni det? det är ju höjdpunkten! jag har varit tomte i 4 år i rad, haha. men nu behövs en annan tomte, haha jag orkar inte, så de blir Tonys kusin som får bli. Han har formen också! ;) Så då behöver inte jag pillra med massa kuddar som ramlar ut från tröjan, haha .. remember last christmas, HAHA
idag är det 19:e december. 5 dagar kvar till julafton, yey! imorgon är det julavslutning. läste någonstans att man Inte får säga jullov, för det är rasistiskt eftersom alla inte firar jul, utan vinterlov heter det xd vi har avslutning på kvällen. halv 7-8, sedan åker ett tjejgäng hem till fanny och har lite trevligt. julklappsutdelning bland annat, läängtar! :d
fast ska in till stan imorgon på dagen. doktorn + storhandla, yey .. vetia fvad jag ska ha på mig! EXCITED =)
ha en bra jul allihopa så hörs vi! ja, såklart innan julafton, haha men ändå! Man vet ju aldrig, en ledning kan gå av, datorn kan förfrysa, ubbe kan bita av en sladd till datorn.. fantasi kallas det! bye




barnbarnen med mormor när hon blev pensionär! :d

 


Kommentarer
Anonym

söt vovve :D



Blogg: http://beckaliza.blogg.se/
2011-12-20 @ 02:01:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0