Tidsinställt!

Tror inte så många läser min blogg just nu när det är skola och allt detdär som folk nu gör på dagarna. Men det är kul att prova på att göra tidsinställda inlägg, har ju bara gjort det en gång tidigare, fy Erika.
Just nu skulle jag gissa på att jag...har en lektion? åååh jag har inte lärt mig schemat än, men vet att vi haft No, för det hade vi första timmen. Vi håller på nere i tekniksalen och snackar om Ljud, spännande..? Njaa, lite kanske.
Efter skolan vid ..3 kilar jag iväg till mamma., Får sådan ångest om jag inte går ut med Ubbe och träffar mamma eftersom jag vet att Ubbe inte får vara ute så mycket när jag inte är där, vill jag ge honom mycket motion satt han inte blir fet. Jag menar vem vill heta Ubbe-fet? Nää, inte Ubbe. Ubbe ska fortfarande vara min lilla bäbis, som man kan lyfta när man vill..(;

gud så söt han är min lilla stubbe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0