så less på människor som tror dom är bäst

på en hundsida, hade någon skrivt ''är det någon som har en blandras mellan cocker spaniel och cavalier, och som ni alla vet har jag det. Så jag skickade in en bild och skrev om honom. Allt folk hade kommenterat ''åhnej köp inte en sådan, alla dom har hjärtfel och dom dör i tidig ålder''. Liksom vaffan snackar ni om, visst dom KAN ha hjärtfel, men inte fan har alla det och man får väl kolla upp det i god tid.
Så jag skrev om Ubbe och att han var fullt frisk och ja så som det var helt enkelt. Och så börjar folk säga emot med '' det där är ingen cocker/cavalier'' och lalla, men hallå, vems hund är det? Vem vet mer om HONOM än jag, självaste ägaren?! och så hade någon skrivit ''Hur vet du att han är frisk, tror inte du har testatt honom mot det''. Haha kom igen, det är nästan skrattretande. Återigen, vems hund är det? Tror dom seriöst jag köper en hund och inte vet ett knyst om det? knappast. Det är inte jag.  Jag vet att Ubbe är helt frisk och inte har några hjärtfel alls.
Blir så less på människor som tror dom är bäst och vet allt OM MIN HUND!?


Kommentarer
vadfanskajagheta.se - Uppsalas största blogg

sv: kul att du är med och tävlar valfritt par UGGs:) gilla gärna inlägget på bloglovin för att öka din chans att vinna :D <3 har du redan gillat så behöver du såklart inte göra det igen ;)



Blogg: http://vadfanskajagheta.se
2011-08-24 @ 21:46:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0