nu ska ni få höra!

allt spännande som hänt idag! :)
Jag har börjat skrivit anteckningar på mobilen från och med att jag går till skolan, vad jag ser som jag sedan ska skriva om här på bloggen, snällt va? :) eller ja, bra menade jag. Så att ni har något att läsa om! (:
hmm, imorse när jag gick till skolan såg jag 2 katter och båda gick över övergångsstället, hur smarta får man vara? Och när ingen bil kom tassade de lugnt över gatan där, haha!
Sedan skulle jag säga att det verkligen märks att hösten kommer med stormsteg, oj va dkallt det var imorse. Och vilken dimma.. Men nu är det ju riktigt skönt ute. Det är soligt ute, gud vilken dröm! :')
juste, gick nyss upp till skolan, där Elin satt och väntade på bussen. Stackarn skulle få vänta 40minuter, suck. Så gav henne sällskap och tog med mig Ubbe och såklart ville alla hälsa på min bäbis, skoj! :)) han blev jätteglas, och åt upp ALLT gräs på hela skolgården, gulligt va? Omtänksamt tycker jag, eftersom ingen behöver klippa gräset på ett tag! (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0