morrnmorrn (;

hah måste berätta, fick sendrag i armen inatt. Ni vet på bicepsen, gjorde ont som fan. låg där och led, haha stackars mig /:
o så hade jag en jätteläskig dröm. Jag o mamma skulle åka båt, ni vet till finland. O så krockade vi och båten var på väg att sjunka, jättemånga blev åksjuka och en gubbe spydde på mina fötter, urk. Sen fick vi hoppa i livbåtar, som var för 4pers per båt. Jag o Mamma hade en, det var så trångt att jag ramlade ut, men det sjuka var att det var supergrunt där, att vattnet var upp till knäna på mig. Hah jaa, man drömmer jäkligt sjuka saker ibland eller hur?

Har inge planer för idag, ska till Dick o lämna nyckeln, som jag skrivit 3 gånger nu, men han är aldrig hemma när jag går dit. Ska ta en morgonpromenix med ubbe, och försöka lura med mig mamma! :)
Vädret är ganska ruggit, drar på mig långbyxor! (:
Vi hörs


Kommentarer
Matilda

HAHAHHA, vilken dröm! x'D



Blogg: http://blueanemone.blogg.se/
2011-08-07 @ 17:47:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0