min moorgon! (:

Ställde klockan på 6, tänkte vara duktig och gå ut med ubbe en lite längre promenad. Om jag orkade? Nää, snooze till halv 7. Måste upp. Klev upp. Gav Ubbe fil, klädde på mig, tvättade mig. Pratade med mamma. Gick ut med Ubbe. Datorn.
Så nu ska jag strax äta någonting, måste det om jag vill växa och bli en fin flicka. Vilket jag redan är, satt...aa, men mamma får tvinga miig liiiiiite.
Såg ni Robinsson igår? Gud, alla tjejer verkar helt ointresserade av att vara där.. Två har åkt hem och en för att den har hemlängtan, komigen! kunde dom tänkt på det tidigare, innan dom ställde upp i programmet? :o
Iallafall, så tog jag vinterjackan imorse. Det var snorkallt, verkligen snorkallt. Men solen lyser, satt det blir nog en bra dag idag. OCH så såg jag faktiskt 2 ekorrar på promenaden. De hoppade, skuttade, klättrade, sprang, hoppade, skuttade, klättrade och sprang. Sött va? :)
Idag på tyskan i skolan, ska vi äntligen spela in en film! Det har jämt varit någon sjuk i gruppen, eller så ska någon bort den timmen, eller så är det dåligt väder! Alltid något dumt som förstör. bara hoppas, hoppas, hoppas och hoppas att alla i gruppen är där. För vädret är ju redan fint! :)


Kommentarer
Matilda

Hahaa, ja robinsson verkar helknäppt nu, dom gör ju ingenting...dom två hehehe. ÅÅÅÅÅÅÅ det är så jobbigt att alla är så konstiga HAHAHA xD





Blogg: http://blueanemone.blogg.se/
2011-08-31 @ 07:19:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0