min lille ponny

Har faktiskt fått en ponny! (;
Den är ett år och heter Ponnyprinsen. Superbusig och men jättemysig. Ni skulle se när vi ryktade den och kliade honom på manken, han visste inte vart han skulle ta vägen så skönt varre! Han kliade på allt han kom åt, fett söt min lilla bebis.
Skulle ta honm på promenad idag, han har aldrig varit det förr, o så blev han småtokig och började hoppa runt o sparka bakut, men förstår att det är superspännanade o jättekul med allt nytt! :)

Usch, det var jobbigt att åka därifrån idag faktiskt. För pappa och carola började gråta och då började jag också gråta, men förhoppningsvis ses vi snart! :)) Det hoppas jag verkligen, åh så mysigt ställe hon bor på. I Karlstad, Värmland, cirka 30-35 mil härifrån. Men det är lugnt värt dom milen för hon är verkligen underbar! :)

Kommentarer
Matilda

Sv: ja, haha riktigt mysig gård! ja, det skulle vara skojsigt, ^^



Blogg: http://blueanemone.blogg.se/
2011-08-14 @ 21:08:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0