Kan man dö av garv?

...Då är jag redan död!
Haha, skrev ju att vi hade gått till kyrkan väl? nej, kanske inte. Haha oupps, men lämnade blommor till älskade morfar och det spöregnade något förskräckligt. Hade såklart paraply men fötterna blev iallafall dyngsura. Mormor tyckte vi skulle slänga in dom i torktumlaren och mormors önskan är min lag.. ;)
Så jag kastade in dom och satte de på 30grader, liksom vad kan hända? Jo, mormors skor gick sönder! hahah, ni anar inte hur mycket jag garvade. Näe tycker synd om mormor, NOT. Tycker bara det är supermegaduper - kul att jag fick mig ett skratt för dagen. Dagens höjdpunkt helt klart. Fast det mindre roligare var att mina skor KRYMPTE. De blev nog strl 35 nu, buhu ):

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0