grå dag

haha åh vilket trist väder, det gillas icke. Håller på städar rummet, jag är flitig ja'! :) Längtar tillbaka till Carola borta i Karlstad, hur ska detta sluta? /: Kommer absolut åka dit mera, på lov och lediga dagar I guess. :)
Ubbe sover som en Gris och jag ska fortsätta städa. Big mama är på jobbet, hon kommer väl 4 skulle jag gissa. Längtar till imorgon o ikväll. Ska slinga håret o imorgon klippa mig. Det blir en lång dag imorn: Klippa håret - mamma till doktorn - Ubbe vaccineras - åka till mormor (?) - TRÄNING! Åh vad jag längtar! Träningen börjar imorgon, får se om jag hinner dä! Hoppas verkligen det, men har grymt mycket att göra satt jag vet faktiskt inte /:


Kommentarer
isabell selling

Jag börjar på onsdag jag <3



Blogg: http://isabellselling.blogg.se/
2011-08-15 @ 20:06:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0