borta bra men hemma bäst!

Nu är jag hemma igen, ganska skönt. Jag grät när jag träffade Ubbe, haha mes man är..
Men ska berätta lite snabbt:

Torsdag - Dagen vi kom dit. Vi packade upp och tog ren ridtur. På kvällen åkte vi till Carolas kompis och lämnade två ankor vi hade köpt.
Fredag - Ganska slapp dag, hjälpte till med lite smågrejs. Smörjde träns och sådär! (:
Lördag - Vi åkte på trav, guud så spännande. Dock gick det itne så bra för Carolas häst /: Men det var jätteroligt att se verkligen! :)
Söndag - Vi packade ihop och promenerade med hunden och åkte hem.

Så såg dagarna ut, vi var väldigt mycket med hunden och alla hästar, guuuud så mysigt! :D Helt klart att jag vill åka dit igen! (: Jag o Matilda bodde i gäststugan och det var supermysigt där. Gud så fint. Dom hade en jättekelig katt som hette Klas som fixade sin egen frukost. Varje dag tog han minst 3 råttor, mums! ;) O så stog det älgar, hjortar och rådjur på ängen, hihi sött. Kanske inte lika sött att dom åt upp havren..
O så släppte vi hunden, det är en greyhound som springer i 70km/h. Wow vad det gick snabbt, ojojoj säger jag bara.
Aja, ville bara berätta lite kort, nu vet ni iallafall att ja är hemma o har haft det kanoonbra! :) Hihi, o juste. När jag kom hem till min lilla vovve såg han så liten ut, åååh gud min lilla skrutt dedär!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0