äntlingen fredag!

Och äntligen helg! skönt, eller vad säger ni?
Hade hemkunskap i skolan, från halv 11 till kvart över 1, hur orkar man? Jodå jag överlevde. Hon snackade typ 1timme tror jag men bara för att det är första gången. Vi gjorde pizza, så är mätt nu och fram till ikväll.
Nu sitter jag och kollar på Ellen Degeneres show, det är jättebra (:
Sfast jag har sån jäkla huvudvärk nu satt jag vet inte vad jag ska göra, kanske ta en tablett? haha, bra förslag Erika (; Nej, men skulle gissa på att det kommer åska om ett tag. hoppas verkligen INTE det eftersom jag är själv hemma och då måste jag dra ur alla sladdar och jag sitter och gråter i ett hörn i huset..inte bra, inte bra.. aja vi hörs, ska kolla klart på programmet och kanske går iväg och är social med någon, vi hörs (:
























Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0