torsdag

Halloj! gud, vad segt dagarna går! :( blir ju för fan aldirg sommarlov om det fortsätter så här. det är torsdag idag, bara 2 dagar kvar till helg. men helgen rusar ju förbi.. skulle lika gärna kunna gått någon dag till i skolan & få längre helg! det hade vart nåt! ;)

Igår hände inte så mycket, så kände att jag inte hade något att blogga om. känns inte riiktigt värt det att bara sitta & skriva för att. det är ju bättre o skriva när man väl kommer på något istället! tycker iallafall jag. :)
Men ja, nu blev det iallafall ett skitinlägg. hade inget vettigt att skriva, drar upp lite absolut ointressanta saker som hänt.. haha, but that's life you know! :D

juuustja. fick veta världens bästa nyhet igår! bort med den gamla, in med den nya! :D haha, vill inte tala om mer än så, för då blir jag bara besviken på mig själv om det inte händer. klurigt!

Nu har det varit regnigt & grått 2 dagar. Det räcker!
10 maj är det idag, så.. ja, nu är det väl mer eller mindre vår! känns skönt att säga!
& nu är det ju ca en månad till avslutningen! Vet ni hur sjukt mycket jag längtar?

som vanligt hängde katten med på promenad i skogen imorse. myspys. tycker det är så roligt att han VILL vara med oss, så inte vi tvingar honom & ba, drar med honom i ett koppel. funkar inte så. man får ju bygga upp en relation med varandra. han följde även med oss in, men på en gång när han kommit in, skulle han ut genom balkongdörren. suck. så fick släppa ut homom igen & sitter & kollar på han nu. han som promt skulle ut, sitter under en gran & halvsover. haha, knäppkatt. kanske lite skönare inne? torrt & varmt!

Ha en bra dag! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0