monday

godmorgon häärliga måndag! fint väder, fast än så länge något kallt. men det är ju bara tidigt på morgonen än! ;) blir nog kanonfint idag. kanske smart att ta av sig yllesockorna dådå, haha! :D
Har 2 lite lagom intressanta saker att berätta.
först, så igår kväll vid.. halv 10-tiden kom tilde uppspringandes ur sängen - gråtandes. hon verkligen gallskriker & mamma sitter vid datorn & frågar vad som har hänt & vad det är osv, o då säger hon att hon svalt sin tandborste.. stackars liten. hon har drömt att hon svalt sin tandborste & hon var verkligen 100 på det, så vi fick lov o visa henne sin tandborste och att den stod i badrummet. stackars liten, vilka jäkla drömmar =(

sen, så nu när jag & ubbe var ute på promme, höll jag seriöst på att skita på mig. bokstavligt. det var något runt som börja puttra en meter ifrån mig & min första tanke var orm, björn, eller grävling. men det var inget av dom. det var en rädd liten igelkott som ubbe ville hälsa på. men där gick gränsen! vill inte dra ut några taggar från ubbe sen, haha. så vi lät lilla kotte vara & gick vidare! :)

nu ska jag få i mig lite frulle, för att sedan gå mot skolan, ha det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0