it looks like it's going to be nice weather!

som rubriken lyder --> SOL! det är jätteskönt ute. solen är redan framme. det var bara igår det var grått & mulet. fast, okej. även om solen är framme är det inte alltis varmt. det blåste lite nu på morgonen & jag erkänner. jag frös nästan ihjäl om mina fingrar. så att rekommendera är ett par fingervantar!

nå, vad har hänt då? inte speciellt mycket. inget nytt direkt. jo, kanske kan berätta att den där /&"%=!?!#" datorn gick sönder igår. min laptop. visst jag har haft den rätt länge, typ 2 år & nu sa den ifrån. den har varit bra dålig rätt länge nu, dåliga gångjärn, trög & stänga, seg, ja massvis. & så igårkväll ramlade en skruv av & nu knakar hela ''skärmen''. & ramen runtom skärmen (den där svarta runt själva rutan) håller på lossnar.. så nu kan jag inte stänga den. men som sagt, skolan är snart slut & jag får skaffa ny till skolstarten igen. det är mest det jag använder den till, skolarbeten. facebook osv kollar jag på denna dator! :) så det ska nog funka..

Nej, om man ska slänga i sig lite frukost kanske.. låter bra! vi hörs! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0