foodtime!

matilda svarar ju inte i tele :(, så lär blir en ''forever-alone'' promenad.. fasen också. det jag fruktade som mest. helt ensam.. inget sällskap.. alone.. no friends.. haha, närrå. tänker ringa, ringa, ringa & ringa tills hon svarar! jag ger mig inte i första taget, icke sa nicke! ;)
mig blir man inte av med såå lätt, believe me! ;)

ska strax käka. bacon & stuvade makaroner. helt OK en torsdag. lite snabbtmat sådär, men sånt får man leva med ibland oxå!
svarar inte matilda, blir det en promenad med ubbe i klövjeväskan! var ett tag sen & jag lovar er.. han äälskar den väskan. han äälskar att arbeta o blir seriöst jättesnobbig. haha, tokhund! :D

ha en bra kväll!

Kommentarer
Våran Lycka - Den kommer..

Oh klövjeväskan e grym. Luzza älskar sin med förutom den gången jag råka klämma tutten på henne. oops!!

Har du någe i väskan?? =)

Men hojta då om du vill ses nån eftermiddag jag e ju hemma o sjukskriven:D



Blogg: http://varanlycka.blogg.se/
2012-05-03 @ 20:40:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0