bitter..

vet inte varför, men känner mig bitter. S-U-R. inte bra, inte ok eftersom inget har hänt.
vädret är jättekonstigt idag.. regn sen sol, sen molning, sen regn & nyss när jag var ute vet jag inte om det kom snö eller om det haglade. hoppas verkligen inte det var snö, för blir det vinter igen, ja då vet jag inte vad jag gör.
borde vara glad. fick saker på posten idag. en tidning - brukshundstidningen & ett paket. så, vad innehöll paketet..? jo, NIVEA saker. någon body lotion & någon pure& natural, så skoj! älskar paket, älskar överraskningar! visste inte ens att jag vunnit, men där ser man! ;)
häromdagen hade jag ett paket att hämta på posten också. 3,1 kg vägde & jag hade inte en blekaste om vad det var, och mamma ja nu har du beställt något igen. jag ba, nej jag lovar, denna gång har jag faktiskt inte det, tro mig haha! men sen när jag öppnade det, visade det sig vara NIVEAprodukter som jag vunnit (igen)! vilken jäkla tur man kan ha ibland! men bara ibland! ;) det var massa grejer i den! två stycken likadana "påsar" med massa produkter i, deo, hudkräm, peeling, ansiktsvatten, scrub + 2 st presentkort på orkideer på någon blomsteraffär, sååå nice! :d tänkte ge ena påsen till mormor, men det sa ju sig självt. hon har ju raklödder i håret, bodylotion i håret. ja, hon kan inte mycket om det. så tror jag ger ena paketet till mamma & behåller det andra. det var ju så sjukt bra grejer i! :) o så får mormor dom där två kupongerna på orkideér, hon som älskar dom! :) det låter nog bättre. haha typiskt mormor, ska ALLTID ta mina grejer, men vet inte vad det är... raklödder i håret liksom, mormor!! jaja, that's my grandma and I LOOVE HER!
Ha en bra dag! :)

Kommentarer
EMMAS!

Kul att du är med :D allt bra? :D



Blogg: http://eemma.se
2012-03-30 @ 16:13:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0