vädret (y)

vädret gillas verkligen! Jättehärligt, mysigt! Solen skiner, fåglarna kvittrar, inte mycket till blåst och snön blänker längs marken. Jag låter som en jäkla poet eller nått? det var inte meningen, men för er som missat det eller som inte har lika väder som vi har här i Alunda, kan ju bli lite avundsjuka nu.
idag är det torsdag. ska upp till skolan sen i eftermiddag och få en liten kort genomgång för no-provet. känns bra. det är en helt annan sak att läsa än att lyssna, och jag tar in bättre när jag lyssnar faktiskt. men har läst rätt mycket så det går nog bra ändå ska ni se. och engelska, oj vad jag har pluggat på de där jäkla glosorna. sitter som en smäck i huvudet nu, ska fortsätta kolla igenom dom varje dag fram till provet så ska de nog gå bra! :)
jag och mamma har precis fått i oss lite frukost. jag käkade ett tunnbröd och en actimel, och hon nått annat geggigt.
ska snart kila ner till affären där mamma ska köpa lite grejs. jag tar nog med mig hunden och står utanför. skulle aldrig knyta fast honom utanför helt själv. finns så mycket dumt folk som sparkar och slår hundarna, eller släpper lös dom, och i det läget hade det varit bra att haft en lydig hund som kunde försvara sig själv, men hade nog ändå inte satt honom utanför. nej, det tycker jag inte är bra. då är det bättre för hunden att få vara hemma. but that's my opinion!
Ha en bra dag! =)

Kommentarer
Julia ♥ hobbyfotograf

Hej!

Ville bara säga att din blogg är superdupersnygg! ♥

Tänkte också bara säga att jag har en liten tävling i min blogg om att bli veckansblogg. Inlägget hittar du här ---> http://juliiarajkovic.blogg.se/2012/january/veckans-blogg.html (:

Tack i förhand! ♥



Blogg: http://juliiarajkovic.blogg.se/
2012-01-19 @ 18:29:38
Johanna

Kul att du är med och tävlar på min blogg.

Allt bra?



Blogg: http://thirteenitis.blogg.se/
2012-01-19 @ 20:24:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0