tisdag

don't feel very well. redan igår kväll kände jag att jag började bli lite krasslig. somnade någon gång efter 10 och vaknade imorse kl 10. mycket sömn - gillas. men fortfarande trött, eller inte trött men slut. slut i kroppen. både ben och armar känns som spaghetti. illamående och en jävla huvudvärk som inte släpper. ingen matlust. snälla, säg att jag inte börjar bli sjuk. min kropp skulle inte klara av det och det värsta vore väl ändå om jag fick magsjuka. då hade jag säkert lagts in på sjukhus, för min kropp får inte förlora den lilla energin och näring som jag har. nej, så bara be att jag inte blir sjuk. då är det ännu mer att ta igen sig efter det, och bara tanken på det gör mig sjuk.
Men ska inte klaga på livet, utan försöka plugga lite idag, både so, engelska och no. hmm, undra om jag har feber också .. fryser samtidigt som jag svettas. Nog med klagandet. fick inte i mig mycket frukost, bara en halv kopp yoghurt med några få flingor i. får se om jag orkar ta igen det på lunchen. konstiga är att jag känner mig hungrig, men när jag väl ska äta är det nästan som att det vänder på sig i magen, så då hoppar jag hellre över måltider.
idag är det tisdag, inte mycket planerat. ska kila ner till affären en snabbis senare för att skaffa mig en sockerdricka och en hundtidning. har hört att sockerdricka är bra för magen (avslagen dock), men jag tänker inte ta bort kolsyran. då är det inte ens gott haha.
sorry för inga bilder, men skyller som vanligt på att kamerasladden är borta. ubbe eller kissemissen har väl tagit den, som med alla mina grejer..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0