Posten

tycker ni om post? Här hemma är det dagens höjdpunkt. som en liten julafton, typ. eftersom jag är sjukskriven och inte går i skolan, hinnre jag alltid först att hämta den. men alltid lika tråkigt när det inte står Erika på ett enda kuvert eller paket. menidag var det 3 grejer! 3 grejer, woow! ett brev från ackis (stod inget intressant) så var så generös att jag gav det till mamma. En höökskatalog & en hundtidning! Hmm, tror den heter typ brukshund eller något liknande. Var med i 2 tävlingar i den tidningen, och hoppas såklart att jag vinner! ;) en tävling där man kunde vinna en bok, och en annan där man också kunde inna en bok, fast den tänkte jag ge bort till en människa som förtjänar den! =) Don't tell ya, who!
jag och min svengelska, suck.
ska snart ner och väcka mamma, så hon hinner hämta Tilde från dagis. Hänger nog med, så hon kan skjutsa mig till Ica. Så sjukt sugen på iste. Persika.. MMM, det godaste som finns, yummi!
Hoppas ni har det bra, vi kanske hörs senare ikväll eller imorgon! Vad vill ni? ;)
Ha det gött folk!
Hade ingen bild, haha. så tog stoffes på sin chipssamling. rekord på en kväll! ;)

Kommentarer
Åsa-Mitt i en vårdnadstvist

Nu har jag dragit en vinnare i den tävling som du deltagit i.

Kika in och se om det var DU som vann ett hemligt paket från My Kidoo!



Blogg: http://asahoffman.blogg.se/
2012-01-31 @ 15:55:55
linaa vikken pina

Spännande hoppas du vinner=D

Några roliga planer för helgen då?



Blogg: http://linaabjornemalm.blogg.se/
2012-02-03 @ 16:34:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0