tvprogram

kollade ni tv igår?
jag & mormor satt bänkade, excited över att bonde söker fru skulle börja! men var ju bara ''visning'', var det var för bönder & en jag fastnade för var kamelbonden.. inte för att han var snygg, inte alls! (a) nääärå, men alltså, han var typ 58 år & såg ut som jultomten. huuur långt skägg som helst  och så födde han upp kameler.. han hade alla möjliga djur. kameler, lamor. ja det mesta. så spännande. fatta kul att ha lite udda djur sådär. man blir liksom "Kändis" pga djuren, WOW.

sen blev det ju Alcatraz, men jag hatar sånna program. verkade typ som CSI, så jag ville inte se. mormor ville haha, men jag vägrade. envis som jag är - like a donkey! ;)
så jag slog på "älsking du har blivit en tjockis". tycker det programmet är bra. de går ner i vikt & beroende på hur mkt dom går ner får dom en viss summa pengar. det var alltså frun nu, som skulle vara coach till mannen som hade gått upp i vikt & skulle  ville att han skulle vara med i programmet för att hons kulle få pengar till en bröstoperation. hur dumt!? tycker det är fånigt. han är med och kämpar skiten ur sig. svettas & kämpar som en jävla gris och hon vill ha pengarna. "bara" 50 000 kr som hon tänkte ta av honom till en bröstoperation & resten skulle han få. jag menar, WTF?!
nää, riktigt dumt. att han ens ställer upp på det då. jag hade tvärvägrat helt klart. nää, diss för sånt skit.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0