o m g

are you kidding me? snö, IGEN! det bara öser ner. vad fan är det här? aja, ska inte klaga, bara se framåt. det lär ju smälta... NÅN GÅNG :'(
idag är det måndag, alltså ny vecka. påsklovet har börjat! :) idag ska jag ju träffa lina (om hon inte ställer in pga. skitvädret). we'll see. jag bloggar under dagen också så ni lär märka hur det ligger till & vad som händer. ska strax få i mig lite frukost. OCH, jag tror jordgubbarna & äpplet har torkat nu! ni vet de som jag hängde upp igår. det behövdes typ ett dygn alltså. fast jordgubbarna är typ hårda. ska dom det? ja, det kanske dom ska förresten. ska prova ge iallafall & tycker dom om, ja men då hänger jag upp ÄNNU FLER! uppskattas dock inte av mamma, som jag skriker åt varje gång att öppna skåpen försiktigt så frukterna inte ramlar ner.
fasen alltså vad det snöar. har fönstrert öppet i mitt rum, och nu blev det  som ett snöberg här inne, ajajaj. jag tror iallafall inte denna snö kommer ligga kvar så länge på marken eftersom det är +plusgrader ute. men vi får se. ibland kan man ha HELT fel.
ha en bra dag i snökaoset! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0