ngt är fel ..

riktigt fel. jag säger att jag ska blogga, men gör inte det. vad händer? varför.. okej, men nu lovar jag att iaf... 1 inlägg per dag skarre bli. punkt slut. glömmer jag? - påminn mig!
idag är det onsdag. hmm, vad händer då? skola till 12. no, språk & so.. oo, kill me.
just nu.. ubbe är den drygaste hunden i Sverige. sitter & småskäller på en sopbil. tror han är superkul, men i själva verket är han supermesig.
Juste, doktorn då.. Jag ska dit på fredag näästa vecka. var där för typ 2 veckor sen & nu skulle vi ta en längre tid tiills vi nästa gång skulle träffas för att jag skulle tänka ut vad JAG ville. det händer ju inte mkt på vågen alltså & jag skulle fundera ut, vad jag ville göra. om jag ville fortsätta osv.. men ja.. beslutsångest. vet inte själv. tror inte jag fortsätter. vist, det är nödvändigt kanske, men det var inte jag som valde att gå dit från första början, näpp. men vi får se hur det blir.
aja, vi hörs under eftermiddagen/kvällen! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0