I'm back!

Okej, and now i'm back! fick en fin kommentar som ville att jag skulle fortsätta blogga & vet ni vad? då gör jag det! ;) har faktiskt saknat bloggen lite dom här dagarna jag inte bloggat. har liksom tänkt att jag vill skriva ett inlägg om t.ex. dagen, vad jag ska göra nästa dag osv osv, men har också tänkt eller ja, sagt till mig själv. nää, ingen har kommenterat vad dom vill, så då skiter jag i det. men nu så, kan jag blogga. ska försöka bättra mig & blogga lite oftare & längre inlägg med både bild & lite längre text.

Idag då - söndag - påskdagen har det inte hänt så mycket faktiskt. varit ute med hundarna i skogen. Mormor & hennes hund är ju här & den gammeln kan gå lös så det är riktigt skönt att traska runt i skogen & bara ha en vilding i koppel medan den andra token är lös. visserligen är det en gammal tok, men man får liksom se den busigare sidan av honom när han är lös; hoppar över pinnar, springer & ylar & har sig. riktigt skoj att se faktiskt. det märks att han blir glad.

vad händer mer idag då? vi ska käka lunch någongång om en timme eller så & sedan ska tony skjutsa hem mormor & jag hänger på. jag ska nämligen sova där i 2 nätter. tar med mig datorn men har inget bärbart eller trådlöst internet så kan inte blogga, i'm sorry! vet inte varför jag tar med mig datorn. jo, ifall jag får tråkigt kan man ju underhålla sig med & spela lite spel iallafall, höhö.
Skolan börjar på tisdag. Måndag är det ju röd dag - annandag påsk, så då är vi lediga. men på tisdag börjar skolan iallafall, men jag har tid hos doktorn så jag är ledig då också. lyxliv man lever...eller? nää, skulle inte tro det. ett elände är vad det är. ett rent helvete. väga sig & väga sig. det är vad livet handlar om. hatar att åka dit. siffran på vågen gör mig liksom.. besviken. varje gång. blir ledsen, deprimerad. ååå, hatar den där känslan som smyger sig fram..
ska försöka göra några tidsinställda inlägg, om jag har tid vill säga. har fått ett "önskemål" vad jag ska blogga om & det ska uppfyllas, det kan jag lova! MEN, så kommer det där MEN:et igen. När jag har tid fixar jag det, promise!

Hur är vädret hos er förresten? Hos oss i Alunda lyser solen & sista snön håller på smälter bort. Skööönt. bara & hålla tummarna tt det inte kommer nå mer skit då. Kommer alltid när man tror att våren är på väg, ja då blirre snöstorm. Men nu ser det ut som att våren är på väg på riktigt! ;) hoppas det iallafall!
Ha en bra dag & glad påsk... i efterskott! =)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0