åhnej

gomorron! uppe med tuppen (nästan). ligger i sängen & drar mig med datorn i knäet. har knappt fått någon sömn inatt.. bara för att ubbe har kliat sig i öronen hela natten. undra om han har en öroninfektion ja.. han kliar som bara den & jag har tänkt flera gånger att han måste börja blöda för att han krafsar så.. det måste ju göra ont :(
får ta den där rengöringen vi har & spruta in i örona på han. ska även kanske bada honom, vi får se. kanske väntar lite. ingen idé att bada honom innan allt smuts & slask kommer..
undra hur vädret är idag då.. vågar knappt lyfta på rullgardinen & kolla. får se när jag stiger upp sen, hur det ser ut.
idag gäller det att flytta grejer till nya lägenheten, städa rummet och så tänkte jag plocka påskris med Tilde & Ubbe. Ubbe hänger alltid med på äventyr. visserligen är han liiite jobbig när man ska plocka & hålla han i kopplet, men sånt är livet. nobody is perfect, right? ;)
håller på letar sängstommar till 120-säng. mer eller mindre omöjligt. finns 90 & 140 & 180. finns kanske på IKEA, men vilka jävla priser. får huvudvärk såfort jag ser dem. har mejlat massa som hade annons, men vad var svaren jag fick? såld,såld, såld & såld. oh juste, SÅLD okså. skit också, får fortsätta leta. Men vet ni någon med en sängstomme/sänggavel 120 cm bred i uppsala/enköping/östhammar/öregrund - området, HÖR AV ER! uppskattas till 10000%!
Ha en bra dag allihopa! :)

Kommentarer
Anonym

Ja visst är de kul=D

Vi har redan ett pojk och flicknamn redan så får se vad d blir:)

Jag tror pojke.

Vad mysigt med mormor häng.

Bor ni kvar eller har ni fått flytta än? För visst sa du att huset skulle rivas?



Blogg: http://varanlycka.blogg.se/
2012-04-01 @ 09:08:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0