Ingen rubrik! :(

Sorry my friends, men jag har ingen rubrik. Har suttit och funderat, men kommer inte på någon, eller jo en faktiskt ''Ingen rubrik!''

*tar fram mobilen*
det var ullared igår på tv:n, sista avsnittet tror jag..Det varsom vanligt bra, och det minskar inte lusten att vilja åka dit, snarare tvärtom, jag vill åka dit ännu mera om det nu går..
oooch så är det fredag idag, lycklig! :) Så himla skönt, en riktig slappar-dag! :)) Schemat ser ut såhär: Börjar 8.20 och slutar 13.15, vi har, elevens val, sv, rast, sv, lunch, sv fast där ska vi fika o glutta film! :d

Ajuuste, drömde en kul dröm om ubbsen. Han följde med mig till skolan UTAN koppel, lydig vovve..Om det ändå vore så i verkligheten! (; Haha, närå. Älskar min ubbe för den han är, han behöver inte vara ett lydnadsproffs för att bli omtyckt...fast det hade vart kul..(a)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0