Home Sweet Home

Är hemma igen. Har vart det ett tag nu.
Ska berätta lite vad vi gjorde och så därborta.
Vi kom dit. Hälsa på djuren, getter, grisar, hönor, hästar och kaniner. Inte så mycket att se direkt. eller jo, grisen var grymt söt. Lilla piggy döpte jag den till, hihi. Fick skäll av en 6-åring också, oupps. han skrek åt mig när jag gav geten en ormbunke för det var tyligen gifitgt. Hmm, kunde dom kanske satt upp en skylt? Det stod en pojke där när vi kom och gav dom hur mycket ormbbunkar som helst. De lär ju bli lagom sjuka nu. Sen när vi åkte DÅ satte de upp skyltar ''mata ej djuren med ormbunkar''.
Vi kollade på någon minicirkus med barn. Det var det sämsta jag sett på länge. Alla gjorde bort sig och kunde inte ens sin grej. Det var värdelöst, haha.


Kommentarer
linaa vikken pina

Ljuvliga lilla Ubbe:D Nu finns de tränings inlägg i bloggen:D



Blogg: http://linaabjornemalm.blogg.se/
2011-09-20 @ 10:05:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0