världens största problem! :(

hmm, enda sedan jag var liten har jag bestämt sagt att jag ska bli veterinär. Men den känslan finns inte kvar nu. Hört att man måste ha SKYhöga betyg för att bli det dessutom, och det kan ju vara det som gjort att jag inte vill bli det nu.. hmm, men vad vill jag bli då?
Jag SKA bli något med djur. Helst hundar. Men vad? jag menar, nu drömmer jag om att starta eget hunddagis, Men hört att man tjänar SKIT på det. Inte kul alls. Men det är verkligen min dröm, att starta ett eget hunddagis.. Hur ska jag göra? Någon vet lite om hunddagis, eller om något jobb med hundar över huvudtaget?
Det är bara att skriva en kommentar, skulle uppskattas supermycket! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0