Godmorgon bloggen!

Onsdag idag, missar som vanligt massa skoj i skolan .. auger att vara hemma. bara hålla tummarna att jag får gå nästa vecka, hatar att vara hemma. visst mamma är ju hemma med mig, så jag får ju ensamtid med henne, fast hon tjatar bara, tjattjattjat om att jag måste äta.
har precis fixat mig lite smått, smörjt in mig med världens gooaste hudkräm, den luktar MUMS! (: + att jag slängt på lite ögonskugga. köpte tre nya häromdagen, oj så snygga! (: Jättefina färger, någon grönaktig, en gul, och en glittrig/brun. skitsnyggt! :) fast har bara prövat en, hehe min favorit :d
ska ta och käka lite nu, och dricka min saft som stått i frysen ett tag. ÄLSKAR ISKALL SAFT MUUUUMS! :d
så vi hörs senare, om jag inte sover bort hela dagen. haha, nää. måste in till stan och göra några ärenden!
See you later!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0