Juldagen

idag är det juldagen, röd dag. allt stängt, jippi? så vi passar på att packa lite, och rensa.. mormor är här, såklart hjälper hon till (: östhammarshem ska ju snart riva huset vi bor i, yey .. Så dags att packa, dom jävlarna slänger ut oss.
igår var det julafton. släkt här. den röda, skäggiga, tjocka ''gubben'' kom. eller, det var mamma som klätt ut sig, men tror inte tilde fattade något, hehe tur. ett tag till kan hon väl få tro på tomten, right? (:
jag hade varit snäll så jag fick julklappar av tomten (hoppar i taket). parfym, hudkrämer, hårfix, MASSA pengar, nattlinne, karameller. ja, lite smått och gott. imorgon MÅNDAG ska jag till pappa och fira jul där med, längtar! :') och på tisdag till doktorn igen, dör lite .. har tröttnat något på de nu, drygt .. ska käka lunch + väga mig SJÄLV. denna gång utan mamma, wäää. är mammakär, och kan inte vara utan henne. eller som hon själv säger ''dom klippte aldrig av navelsträngen'' ;) kan nog stämma faktiskt, haha ..
hoppas ni har det gött, för de har jag! mormor åker hem ikväll så jag och min lilla vovve får sova ensamma i mitt rum inatt. ubbe är riktigt nöjd över sina klappar. leksaker, karameller, tomtedräkt, bollar. ja massa skoj hälsar han!
Ha det gött så länge. moster kommer idag med, ska bjuda på min cheescake jag gjorde. vi åt av den igår och vet ni vad? MUUUUUMSMUMS! MMM! världens godaste baksak. mummma, kanske kan lägga upp receptet sen? kul att variera sig lite? (: Ni får lite bilder från igår som jag snältl laddat in på datorn!



















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0