betapet

vill ha ny mobil, hatar min gamla mobil som var ''populär'' typ 2008, haha komigen. mamma snälla, en iphone? (a)
har hittat ett nytt skitkul spel på datorn, betapet. det är typ som wordfeud, fast något på datorn. hehe juste, går ju inte i skolan nu på ett tag. skit. astråkigt att bara vara hemma. imorgon ska jag till tandläkaren också, blää för det. tar med mig mamma så hon får hålla mig i handen, haha närå. men nära att jag gör det. är rädd för tandläkaren, den där jävla kroken som dom skrapar med gör så jäkla piss ont, och då har jag inte ens nämnt den där skiten som gör att de kan ta kort, fyfasen vad ont det gör. kommer allltid en, två,tre, eller fyra tårar. blä vad ont det brukar göra.

har inte så mycket mer att berätta. vill tillbaka till skolan nu och jag har vart hemma en dag. less.
vad är de på tv idag då? ensam mamma söker har ju slutat. hmm, tror det är SOS gute, de blir det nog till att kolla på.
aajuste, igår den första advent kom snön :d den efterlängtade jävla skitsnön, haha närrå. skadade inte med snö och gärna mer får det komma så jag och min hund som älskar snö kan pulsa i den sjupa snön och sitta i skogen med en thermos varm choklad, mmmm mumma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0