FUCK!

Så får man INTE säga, men ååååå blir galen på min jävla cp-dator. den stängde ner alla sidor när jag skrivit ett lååångt inlääggg, FUCK!

skriver fan inte om allt, men lite kort. gjorde matteprovet, kändes rätt bra, hoppas bara det gick bra oxå. gick hem, åt pyttipanna, och sen bakade jag en tårta. mamma fyllde år i måndags så gjrode en mumsig tårta idag, med grädde, sylt och vaniljkräm och ovanpå riven choklad, halva vindruvor och chokaldbitar MUUUUMS! kanske blir en bagare av mig iaf, haha nää tror inte det va. försökte ringa matilda och tänkte gå ut med hundarna, men hon hade tyligen inte kommit hem än. konstigt eftersom hon slutade kvart över 1! Får ta och ringa henne om en stund, eller nää, måste ut med ubbsen nu. han ligger och sneglar på mig med ena ögat stängt och andra öppet bara för jag sa orden VI SKA GÅ UT. Så fort jag rör mig gnyr han, för nu är han så EXCITED! xd alltid lika roligt att gå ut säger han nu, och låtsas sova.. tokgris. Men vi hörs senare, måste ut i plasket nu, men som sagt. har man hund får inte vädret hindra dem från att gå ut. förresten, tror ubbe har GASsjukan idag, wää. han fiser hela tiden, men bara i mitt rum. när han ska fisa springer han in här som en dåre, snusk. får ha fönsterna öppna på MAX!
Aja, ska gå nu! Ha det gött! Ikväll kl 8 är det idol FINAL! tror faktiskt amanda fondell vinner, hoppas det. robin är bra, men inte så bra. amanda fonell är bra och jag tycker hon förtjänar attt vinna idol! Nu skäller snart ubbsen, för nu fick han syn på en hund på tv:n. Kan era djur kolla tv? brukar dom kolla? Ubbe får ryck ibland och ligger och kollar och morrar om det är något djur, speciellt hundar.. GRIS säger jag bara, min lilla goseGRIS! :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0