våren är här!

nu, äntligen kan man säga att våren är här! såå härligt, eftersom det då snart är sommar! :D & snart skolavslutning. inte så långt kvar väl? ca. en månad! gissa om jag längtar? gud så skönt. har inget riktigt planerat i sommar tror jag. vi åker nog till göteborg en sväng. ev. till öland, men tror inte det blir av & så camping kanske? hmm, skullle vara kul & åka någonstans & ha ubbe med sig. han i tält liksom! & massa bad. niiiice! men vi får se vad som händer i sommar!
Skolavslutningsklänning då.. hmm. har köpt en vit, rätt fin, men inte superdupermegaasfin. fast, jag slutar ju bara 8:an.. så, den blir nog bra.. det är lite större när man slutar 9:an tycker jag! så då får man väl börja leta avslutningskläder i jul redan, haha! :D

men det är iallafall übermysigt att våren äntligen är här! (förhoppningsvis) ingen mer snö! Kommer det snö nu.. ja, då har vi tagit fel på plats. då bor vi inte i alunda utan snarare i norrland, haha.. ang. norrland. har dom vår? eller har dom snö hela tiden? skuumt. hade aldrig flyttat dit om det aldrig blev vår/sommar. kan man lika gärna flytta till nordpolen.. (för det är väl snö där?) :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0