söndag

söndag, åå hatar söndagar. bokstavligt talar h-a-t-a-r. kan bero på att det är skola imorgon. fasen vad fort helgen gåår, kunde den vart liite längre, eller? nää, tydligen inte. :(
aja, får inte deppa ihop allt för mycket. idag då, vad händer.. inte mkt tror jag. jo, juste! Ska nog ringa matilda & höra om vi kan ta en promenix med hundarna. vädret är ju inte bra, men inte dåligt. lite halvblå himmel - medelmåttigt väder alltså. ;)
har inte hänt speciellt mkt idag.. fuskade med frukosten.. men åt typ 10 rån, haha. så sjuukt gott. love them!!
nu ska jag ta och resa mig från sängen & hitta på något. kanske städa freddys bur eller mitt rum. mitt är ju mest kaoos.. men roligare & städa freddys bur, för då blir han glad! ;)
ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0