riktigt långpromenad

gick ut imorse kvart i 10 med Ubbe & kom hem NU. kl 12. räkna själva.. eller ja, jag gör det åt er - 2h & 15 min! gick först hem till pappa & hälsade på och sen tog vi oss ner till granngården & jag rick runt Alunda & vet ni vad? It feels so good! Ubbe fick med sig ett ben hem från granngården som han ligger och mumsar på just nu. ska väl få i mig lite lunch. råkade skippa frukosten imorse, ajabaja.. får ta igen det med en rejäl portion pastasallad, mumma!
vädret är väl sådär idag.. blåsigt & molnigt. ingen direkt värme, men det är sånt här väder man ska passa på & ta riktiga promenader i, inte för kallt & inte för varmt!

vi hörs senare! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0