lite kyligt

imorse lös solen, men under dagen blev det mulet.. o grått. tråkigt! :( men nu så, börjar solen titta fram igen. men ändå fryser jag, haha. är lite speciell jag. o särskilt när jag sitter vid datorn.. då fryser jag som bövelen om fingrarna.. brukar ta på min fingervantar, men inte så bekvämt & kämms lite fånigt & klumpigt. jaja, sånt man år leva med!
imorgon - fredag - rävstsen - slutar kl 3 - ska plantera någe som man gjorde förr i tiden - ska tillbaka i augusti o skörda, jihaa.. eller? :/ nää, vet inte om jag ser fram emot det så mkt..
ska strax lyfta luren o ringa matilda. vill ju ut med hundarna.. var ju någon dag sedan nu! ;) så tråkigt att promenera själv. eller, ibland kan det vara riktigt skönt, men som sagt. lite sällskap skadar inte! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0