hallojsan

hallå! Är hemma från skolan nu, allt gick kanoners. låter som jag gjorde värsta grejen, men näädå bara vanlig skoldag. eget, tyska, hemkunskap & svenska. på h&k:n skulle vi städa.. ja, själv torkade jag av lite bänkar & sedan skulle vi göra nå avslutningsmiddag. det blev grillspett, potatis, grönsaker, nå muffins & milkshake & bröd & nån sås. så, har jag glömt något? nää, tror inte det. men det var iallafall vad vi åt & så fick vi tillbaka proven & gissa vad jag fick? orkar inte vänta så säger istället! A - MVG! duktig flicka jag är, vaa? jaja, nog om det. nog om skryt, eller vad tycker ni? ;)

riktigt fint väder nu. blir en sväng med ubbe sen! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0