what a problem!

vi åkte ju in till sjukan igår. gick hem lite innan 12 från skolan & käkade direkt när jag kom hem. sedan hoppade vi in i bilen & det var då problemen började! Ni vet typ "gummibandet" på jackan, "resåret" kanske det heter. är inte säker, men det iallafall fastnade i dörren & innan jag hade fattat det så drog jag & drog, utan att komma loss. Så mamma fick köra in på en liten fickparkering för att jag skulle kunna öppna dörren. o de gick ju som de gick, as shit. jackan hade fastnat PRECIS i någon springa där låset också var, så inte fasen gick den & öppna. Både Leffe(morbror) & Tony drog som satan i dörren, men den vägrade helt enkelt öppnas. vilken jäkla otur man kan ha, vaaaa. Så där fick jackan sitta då. (sitter fortfarande där) & jag gick krångla mig ur jackan & gå runt i koftan bara, BURR. som tur är har jag en till jacka, men kul & gå med vinterjacka nu.. jäkla skit.. o frågan är ju bara, hur dom ska få loss jackan och öppna dörren. det kommer säkert sluta med att hela dörren får lyftas bort och sedan sättas tillbaka, haha vilka problem! återkommer om detta & hur det slutade. lyckligt eller olyckligt, we'll see!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0