TORSDAG!

...innebär nästan fredag, yes! helg imorgon igen, fan vad skönt. veckorna ruuusar fram, snart påsk ju. planer? hos oss kommer mormor & jag hänger med henne hem på lördag till söndag, naajs. älskar o umgås med mormor min, världens bästa. så.. underbar.
gått i skolan idag, hela dagen igen. wow 3 hela dagar på en vecka! I LIKE IT. imorgon får jag inte gå heldag, that suucks. men, förstår också mamma. äter fortfarande inte fulla portioner så bäst att vara hemma & INTE bränna några kalorier/fett. nej, så får det inte vara. ska ju till doktorn på måndag eftermiddag. slapp denna vecka, så skönt att inte behöva vara ledig en dag från skolan bara för att åka o väga mig på 30 minuter.. känns riktigt onödigt, I hate it, HATE!
har jobbat med matten ikväll. skönt att inte vara efter längre. ligger riktigt bra till, yes! :) vilker härlig känsla, inge stress.
tog nyss lite chokladglass till kvällsfika, mums. riktig gräddglass var det, looove it.
idag är det torsdag: lyxfällan + biggest looser sverige. spännande. bara 3 personer kvar nu. få se vilka som går till final. tror iallafall ralph vinner. terminator! Go RALPH! :)
Ha en bra kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0