sovmorgon

vaknade nyss, så lite innan 10 då. skönt med sovmorgon men känns som halva dan försvinner o man kan ju inte sova bort sitt liv. nej inte jag iallafall.
kom hem igår runt 11 & hoppade direkt i säng - så sjukt trött jag var. sov som en gris & lyckades vara utan mardrömmar. vi såg en skräckis & en komedi - Dark floors & baksmällan 2. Dark Floors var ju lite speciell. den började bra, ni vet lite scary sjukhusfilmer o så. hissen fastnade o de kom till en våning där det var tomt o alla var döda.. telefonerna funkade inte o den var allmänt spännande. men den slutade skumt o tänkte ICKE säga slutet om ingen frågar ifall ni ska se den! :) Baksmällan 2 -komedi, har ju sett första filmen också och den var helt OK. men för att tänka på annat slog vi på den & skrattade tills vi hade ont i magen. med andra ord, det hjälpte helt klart. blev inga mardrömmar utan istället fick flera hårtussar i munnen av att ubbe låg på mitt ansikte. undra om det var han eller jag som såg läskig film igår, hmm..
vädret är väl sådär /: hade hoppats på sol & tänkte gå gjuteri med Ubbe, men nu vet man ju inte om det kommer regn. visst jag är inte gjord av socker men det blir ju kallt då och man KAN faktiskt bli förkyld! :)
Ha en bra dag & trevlig helg! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0