mode i år?

verkar som att det är inne med mycket färger i år. både på jeans och hela faderullan, men spec på jeans. alla färger, starka färger, pastellfärger, blå, grön, gul, röd, rosa, lila. ja allt! Tycker det kan vara snyggt. har alltid velat ha ett par gula byxor, vet inte varför. man känner sig liksom ''annorlunda'' att inte ha dom vanliga jeansen eller jeansleggingsarna, så provade ett par turkosa & gula jeans som jag blev störtkär i för ett tag sen på cubus & gina. men pågrund av kroppsformen jag har passade inget. fanns inget i min strl, det är faktiskt det som suger mest med ätstörningar.. typ inga kläder passar o inte fan vill man ha pösiga kläder på sig som ser ut som en säck. jag vill ha tighta o snygga kläder, helt min smak! men antingen är jeansen för pösiga i låren eller rumpan. och där tycker JAG det ska sitta åt, tight. det är helt klart mig. har bara jeans som sitter åt. skulle aldrig kunna tänka mig ett par byxor som är utsvängda vid vaderna, nepp. stuprör is the shit. o så är jag ju inte så lång heller så man får kolla efter lite kortare varianter.. man vill ju inte att det ska vara alltför veckigt på brallorna. det ska liksom vara lagom mycket veck, lagom tight, mycket Erikastyle.
ja, inlägget.. vad handlar det om, trendkoll maybe? I don't know, so don't ask me! (;

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0