kväller

göra sig klar för kväller kanske. nattlinne på, borsta gaddarna, bädda ner ubbe, tvätta ansiktet.
ligger i sängen nu med datorn i knäet, fasen vad varmt. men vill inte öppna fönstret.. även om det bara är en stund och jag stänger det om 5-10 minuter blir det iskallt på morgnarna när jag vaknar burr. är alltid så frussen när jag vaknar så skulle inte ha något emot om det var 25-30 grader på morgnarna. haha, jag är en frussen liten gris. did you know that? my secret..
kollar tunnelbanan nu, sedan kl 9 börjar Kjelles smakresa i Asien - grymt. sedan jersey shore. få se om jag orkar se allt, man får ju plocka ut det man absolut måste se innan man möter john blund. är rätt kvällstrött och även morgontrött.. hur fan går det ihop? inte alls.. fast i o för sig är jag bara trött första sekunderna på morgnarna, så egentligen är jag nog rätt morgonpigg, jo det stämmer nog. jag sa fel först, hehe sorry.
aja, måste bädda om ubbe nu innan han blir sur. han är väldigt gosig av sig på kvällarna, och vill ligga PÅ magen. helst på bar mage så det blir varmt och mysigt.
juste, visste ni att hundvalpar sover bättre i rummet när dom har en klocka tickandes också i rummet? bara för att dem tror att det är mammans hjärta då, alltså att mamma är nära då. så sött!
imorgon då.. blir nog ingen uppdatering, kan nog säga det helt säkert. eventuellt på fredag, vi får se.
imorogn då, klä sig lite finare för farfars skull. FÖRSÖKA vara på någorlunda bra humör för farfars skull. jag är villig att göra allt för att göra farfar stolt. stod honom riktigt nära, så ni kanske förstår att det är jobbigt. jättejobbigt att förlora nära & kära.. och ska hjälpa farmor med ALLT. det hade farfar velat och jag vet att farmor är stark nog att klara sig igenom det om vi hjälper henne, och det ska vi. gud så glad jag är att jag har just den släkt jag är. de är utan tvekan de bästa människorna i världen. stora hjärtan, och världens bästa personligheter, det är min släkt det. love you guys!

Kommentarer
NellieB

Sv. Tack va gullig å snäll du e. Tråkigt m din farfar. En xtra stor kram för d från lilla mej.



Blogg: http://Nellieberntsson.se
2012-03-15 @ 20:19:37
Jennie

Halloj!

Hoppas att allt är bra.



Jag ville bara kika in och tipsa om en pågående tävling på min blogg i samarbete med Brilliantsmile. Det gäller deras tandkräm och munskölj.

Direktlänk: http://jenniemariajohansson.se/2012/march/tavling-i-samarbete-med-brilliantsmile.html



Kommer även en tävling gällande en bumper till iPhone 4/4S i helgen, så håll utkik efter den också om du vill vara med!



Ursäkta om du inte vill ha tävlingstips!

Ha en bra dag.

Kram / Jennie



Blogg: http://jenniemariajohansson.se
2012-03-16 @ 11:48:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0