Fredag!

fredag idag! slagit in ett paket har jag gjort. ska ju bort ikväll på filmkväll hos matilda som har fyllt år. ska käka & kolla film as usual! ska bli mysigt att komma iväg & inte tänka på.. u know what.
fick reda på idag att lägenheten vi SKULLE flyttat till, ni vet den där vi fick tapetserat så fint men där det var liite litet? kommer ni ihåg? Den lägenheten ska vi inte ha längre. nej, vi fick 4:an istället! yey! Det är nyrenoverat där så tapeterna bör ju vara rätt fräscha där så de spelar ingen större roll för mig. synd att lämna tapeterna jag själv valt ut bara.. /: men, det här blir nog bättre. större, rymligare & dessutom vår gaaamla lägenhet. vi har haft den förr en gång, haha när jag var yngre så kanske man kan känna sig hemma lite snabbare, if u get it..?
vi flyttar i början av april, så inte alls långt kvar! ska bli så spännade. roligt att få nytt & så.
Nu ska jag ta en middagssovning,, ööö vad var det för ord.. så jag orkar med kvällen! sedan blir det duschen och efter det fixning.. vad håller jag på med? Erikiska..
Ha det! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0