tv-time

ubbe har lagt sig till ro, skönt. då kan man nog sova iallafall. eller kan man? hamstrar är nattdjur, så fred är vaken hela natten.. fast har lagt över en filt så han fattar att det är sovdags! Tog också ut hjulet, för det låter rätt mycket, eller om man ska sova tycker man det iallafall, så han får tillbaka den imorgon igen, haha.
gjorde mamma stolt och åt en liten portion flingor nu till kvällsfika, så som ''beröm'' eller vad man säger så ska vi iväg till prisstopp i östhammar imorgon. Har alltid saqgt att jag vill dit, har aldrig varit där så vet inte vad jag förväntar mig, men lite skoj kanske man hittar. Även fast jag försöker spara pengarna, kan man kanske hitta något fint till rummet eller djuren. Köper alltid grej till djuren, that's kind of my hobby! ;)
Nu är det tv-dags, och det som väntar är ''våra pinsamma kroppar''. Halvkollar lite bara, är så uppslukad av datorn, haha. datanörd #1 HÄR! senare ikväll runt 10 är det jersey shore, även fast det är repris kollar jag. haha, besatt av programmet så vissa avsnitt har jag sett 4,5 gånger, men finns inte mycket annat att kolla på. filmer är inte riktigt min grej, då halvkollar jag hellre på nån såpa!
Godnatt och sov sött! =)


Kommentarer
Jouline♡

Ok, då är det mycket liv i den lille kan jag tänka mig om han bara är 1½ år :)



Blogg: http://stylebyjouline.blogg.se/
2012-01-04 @ 20:14:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0