Rasthagen!

Vi skulle in till uppsala och handla lite på gränby, och jag kom på den briljanta idén att ta med Ubbe och släppa honom i rasthagen! Jag hade inget på gränby att göra, så det var lika bra att stanna utanför. ser jag något jag vill ha, köper jag det! :)
det var en hund i hagen när jag kom dit, men hon gick. tur det, för hunden verkade inte speciellt förtjust i ubbe när de gick förbi. men de gick iallafall, så vi gick in och stängde efter oss.
då kom en annan vovve och ville busa, så det blev lite lek. men inte mycket, för den andra var lite lat och orkade inte röra så mycket på sig.. en chihuahua kom också, men den var lite speciell. haha, skällig och så. min skällde oså, men för att han var glad! :) det tycker jag är okej, vad tycker ni om det? kan såklart vara jobbigt, men de måste oxå få vara glada. det är som att någon skulle blivit arg på oss när vi skrattade, not okay.
men det var kul och 45 minuters motion blev det! känns bra faktiskt! =)
vi hörs senare, ska kolla runt lite här på datorn så hörs vi senare. (:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0