oh, gosh

gud så jäkla trött jag är. jag klev upp halv 7, bara för att jag ska till skolan och göra 3 prov på raken, uääää skjut mig. So, No & Eng. Men de blir nog bra, I hope.. Snart kommer Peter hit, rörmokarn. Han ska kolla på vår tvättmäskin som gör så hela huset blir mörkt. Haha, det är något elfel som gör att strömmen går när man sätter igång tvättmaskin. så de ska bli skönt att få de löst.
de ser kallt ut ute, haha undra om jag ska överlåta hundpromenaden till mamma. Schysst man kan vara! Ska ta och tvätta mig nu, så kanske vi hörs när jag kommer hem igen. Håller tummarna för mig själv, gör ni det för mig med? justja, måste ju äta frukost innan jag går.
vi hörs!

Kommentarer
Monia

Hej! Just nu har jag en tävling i bloggen där du kan vinna ett Presentkort värde 250 kronor hos HejBaby.se - tuffa barnkläder från 0-6 år :) Har du inte barn själv kanske det kan vara en perfekt present till någon närstående som har barn. Kika gärna in och tävla !



http://moniasundgrenjansson.blogg.se/2012/january/vinn-presentkort-hos-hejbabyse.html



Ber om ursäkt om du inte uppskattar sånna här kommentarer, bara att radera ;)



kram



Blogg: http://moniasundgrenjansson.blogg.se/
2012-01-26 @ 10:31:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0