NYTTNYTTNYTT!

Fixat en ny kategori som ni kanske sett? Den heter "ätstörning" och det är där inläggen om min sjukdom kommer hamna så ni vet! Så kolla in där om ni är nyfikna. Kan lägga in en ''info-text'' om sjukdomen, för er som inte vet så mycket om den. Ska jag vara ärlig vet jag själv inte heller så mycket om den, så kanske lika bra att jag fixar det nu på en gång? Japp det gör jag!
Vad gör ni en sådan här tisdagskväll förresten? Själv ligger jag i sängen vid datorn och myser med mina två sötnosar, katten och hunden. Dom har äntligen lagt sig till ro, och tro det eller ej, dom sover på varandra. Dom retas sjukt mycket med varandra men de skulle inte klara sig utan varann. De har växt upp med varandra, så dom är som syskon, och vi alla vet hur det blir mellan syskon? Syskonbråk = Syskonkärlek! När ubbe inte är hemma blir katten tokig och springer runt i hela huset och letar efter han under sängar, i garderober och jamar så högt han kan, och samma sak med Ubbe när katten inte är hemma. Då saknar han något att jävlas med så blir orolig och springer runt. Tokdjur det där, mina gosar! =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0