Halloj!

Är ni vakna? Det är jag! Klev upp för en timme sen, morgonpigg ja'! haha, nej. ställde faktiskt klockan. Har gjort klart mina "kalasinbjudningar" haha, eller filmkvällsinbjudningar eller vad fanken man säger. Tänkte lägga de som bor i alunda i deras brevlådor, de andra skickar jag. saknar en adress bara, men får fråga om den idag! =)
idag händer inte mycket. mamma är och lämnar tilde på dagis. jag ska snart äta frukost, undra vad det blir. funderade på mannagrynsgröt, det är gott och går rätt snabbt. ja det får det bli! adjöss people!

kommer ihåg den där korgen.. ubbe åt upp den. frukost - lunch - middag - kvällsfika. jag kan säga att när vi kastade den, var det inte mycket kvar av den.

Kommentarer
Sojkas framtid - Ann-Sofie mamma till Isak

Lycka till i tävlingen! :)

http://finest.se/userBlog/entry.php?uid=49330&beid=2002638



Blogg: http://finest.se/sojkasframtid
2012-01-31 @ 10:09:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0