fredag den 13:e

visste ni det? att det är fredag den 13:e idag. tror ni på att man får otur? jag vet inte riktigt .. men föredrar att vara inne, haha nejdå. tänkte ringa Matilda sen, så vi kanske tar en promenad med hundarna.
juste, det snöade rejält idag, men inte nu. i januari, mitten av januari börjar det snöa. det är helt sjukt! kunde det inte komma lite mer i julas då? ja, ni världen är konstig.
och förlåt förlåt förlåt för dålig uppdatering, men ni vet. nu ligger all fokus på att jag ska börja skolan, ska gå upp i vikt. nu jävlar gäller det! så ni vet varför uppdateringen blir dålig. känner att min hälsa är viktigare, that's it. tror faktiskt ni också skulle satt den framför allt.
Men vi kanske hörs senare ikväll, annars imorgon! =)


Kommentarer
Zeinab

Nu är tävlingen avslutad om en valfri vara, kika in i min blogg och se om det var du som vann. Vann du inte? lägg till mig på bloglovin, så du kan vara med i min kommande tävlingar.



Blogg: http://alwaysinpink.myshowroom.se/
2012-01-13 @ 17:01:26
Matilda Parkkila

Ja, Börja skolan nuuuu!! Vi vill ha dig tilbaka! ;(



Blogg: http://blueanemone.blogg.se/
2012-01-13 @ 18:30:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0