Fred is home

Nu är Fred hemma igen! massa med påsar med mat, spån, hus, leksaker och sånt som han behöver. Ubbe blir helt hysterisk så fort jag öppnar, men tror han lugnar sig efter ett tag. Han får helt enkelt lära sig att han inte kommer få hälsa. Är säker på att han hade dödat den, även om han inte ätit den. För ubbe är inte den som är rädd om saker och ting, nää. Ska han hälsa görs det på hans sätt!
Har satt ett galler för min dörr så varken katten eller hunden ska få tag på honom. fast risken finns att kattskrället hoppar över, eller välter det. smidig ..
när jag skulle sätta dit vattenflaskan tappade jag den på golvet så den sprack, bra kvalité? nää .. Men for iväg till granngården innan det stängde och skaffade mig en ny. Men stor diss för grtanngården som bara får mindre och mindre hund, katt, och gnagarsaker. Förr hade de massor, nu ingenting knappt. Det är riktigt dåligt, så fick köpa en alldeles för stor flaska för 50 (!!!) spänn som inte ens passade. Så får vara en tillfällig fälaska tills jag köper en ny i uppsala sen. Nää, tycker inte om granngården, att dom dragit ner så pass med alla djursaker. Finsn mest arbetarsaker nu, spadar, handskar, stövlar, blommor, fågelfrön. Ja, massa skit som man inte ens behöver, haha. eller inte jag iallafall. förr var jag stamkund där, men nej nu handlar jag bara där i nödfall.
det var allt för mig, tack & hej!

Kommentarer
Pillan

Vattenflaskor är skräp! Vet inte hur många som både jag och kaninerna tagit sönder i år.



Jag är också förbaskat snål, jag köper den allra minsta flaskan och plockar av korken och sätter på den gamla. Går själva flaskan sönder så funkar en vanlig Coca-Cola flaska bra.



Blogg: http://pernillaoscarsson.webblogg.se/
2012-01-04 @ 19:02:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0